Obchodní podmínky
fyzické osoby
Šárka Kučerová, DiS.
bytem Lipovec 238, 679 15 Lipovec
identifikační číslo: 09722092
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) fyzické osoby Šárka Kučerová, DiS., bytem Lipovec 238, 679 15 Lipovec, identifikační číslo: 09722092 (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě objednávky (dále jen „objednávka“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou (dále jen „objednavatel“) prostřednictvím internetové služby poskytovatele. Služby jsou poskytovatelem provozovány na webové stránce umístněné na internetové adrese fefynutrition.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní“).
- Je-li objednavatelem spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li objednavatelem podnikatel a je současně zřejmé s přihlédnutím ke všem okolnostem, že se závazkový vztah se poskytovatelem týká jejich podnikatelské činnosti, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami, zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
- Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v objednávce. Odchylná ujednání v objednávce mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí objednávky. Objednávka a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Objednávku lze uzavřít v českém jazyce.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- uzavření objednávky
- Webové rozhraní obsahuje informace o službě, a to včetně uvedení cen. Ceny služby jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Ceny služby zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Pokud by došlo k dodatečným nákladům nezahrnutým v ceně služby spojených s uskutečněním služby, musí poskytovatel dopředu o těchto nákladech informovat objednavatele. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít objednávku za individuálně sjednaných podmínek se souhlasem obou smluvních stran.
- Pro objednání služby vyplní objednavatel objednávkový formulář ve webovém rozhraní. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávané službě,
- způsobu úhrady ceny služby, případné ve službě nezahrnuté náklady spojené s uskutečněním služby a
- údaje o požadovaném způsobu doručení (dále společně jen jako „objednávka“).
- Před zasláním objednávky poskytovateli je objednavateli umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost objednavatele zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle objednavatel kliknutím na tlačítko „Odeslat“ a následným provedením platby dle předchozího výběru objednavatele. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné a úplné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení objednavateli potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty objednavatele uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa objednavatele“).
- Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky požádat objednavatele o dodatečné potvrzení objednávky (písemně či telefonicky).
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a objednavatelem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno objednavateli elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty objednavatele.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání objednávky. Náklady vzniklé objednavateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením objednávky (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí objednavatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- cena SLužby a Platební podmínky
- Cenu služby a případné ve službě nezahrnuté náklady spojené s uskutečněním služby dle objednávky může objednavatel uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
- Bankovním převodem
- Cena služby je objednavateli zobrazena po zadání detailů objednávky do objednávkového formuláře.
- Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou služby cena služby a případné ve službě nezahrnuté náklady spojené s uskutečněním služby.
- V případě bezhotovostní platby je objednavatel povinen uhrazovat cenu služby společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek objednavatele uhradit cenu služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.
- Poskytovatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany objednavatele nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky dle ustanovení čl. 4 obchodních podmínek, požadovat uhrazení celé ceny služby ještě před uskutečněním služby objednavateli. Ustanovení § 2119 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník se nepoužije.
- Případné slevy z ceny služby poskytnuté poskytovatelem objednavateli nelze vzájemně kombinovat.
- Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě objednávky objednavateli daňový doklad – fakturu. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel objednavateli po uhrazení ceny služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu objednavatele.
- Cenu služby a případné ve službě nezahrnuté náklady spojené s uskutečněním služby dle objednávky může objednavatel uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
- odstoupení od objednávky
- Objednavatel má právo odstoupit od objednávky ve lhůtě do 14 dnů ode dne provedení platby poskytovateli, pokud již nebylo plněno ze strany poskytovatele. Při již započatém plnění ze strany poskytovatele (informování o sestavení jídelníčku) nelze ze strany objednavatele odstoupit od vytvořené a zaplacené objednávky.
- Objednavatel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od objednávky o poskytnutí služby, která byla splněna s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od objednávky a poskytovatel před uzavřením objednávky sdělil objednavateli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od objednávky.
- Objednavatel bere na vědomí, že po odeslání objednávky a jejím uhrazení není již možné od služby odstoupit, jelikož ve stejném okamžiku začíná plnění služby ze strany poskytovatele.
- Do doby začátku plnění služby objednavateli je poskytovatel oprávněn kdykoliv od objednávky odstoupit. V takovém případě vrátí poskytovatel objednavateli zaplacenou částku bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený objednavatelem.
- V případě odstoupení od objednávky dle čl. 3 obchodních podmínek se objednávka od počátku ruší. Odstoupí-li poskytovatel od objednávky pro porušení obchodních podmínek nebo nemožnosti plnění služby na straně objednavatele, nese objednavatel náklady poskytovatele za plnění, které do odstoupení učinil.
- Nárok na úhradu nákladů vzniklých při započetí plnění služby je poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku objednavatele na vrácení zaplacené částky.
- Je-li společně se službou poskytnut objednavateli dárek, je darovací smlouva mezi poskytovatelem a objednavatelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od objednávky objednavatelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti.
- práva a povinnosti smluvních stran
- Poskytovatel si vyhrazuje, že každá objednavatelem vyplněná a následně elektronicky odeslaná objednávka z webu poskytovatele je zároveň vyjádření souhlasu s obchodními podmínkami.
- Objednavatel zodpovídá za zadané údaje v objednávkovém formuláři.
- Objednavatel se zavazuje, že v případě uvedení lživých údajů uhradí poskytovateli veškeré vzniklé náklady (náklady vzniklé se sestavením nového jídelníčku dle potřeb objednavatele).
- Objednavatel je povinen obeznámit poskytovatele se svým zdravotním stavem. Pokud by objednavatel zatajil informace o svém zdravotním stavu a následně by došlo ke komplikacím způsobeným službou poskytovatele, tak poskytovatel za takto vzniklé následky nenese odpovědnost.
- Pokud by došlo ke zdravotním komplikacím, o kterých objednavatel ani poskytovatel nevěděl a nemohl vědět, tak za vzniklé komplikace poskytovatel nenese odpovědnost.
- Veškeré zdravotní komplikace je objednavatel povinen řešit se svým ošetřujícím lékařem.
- Poskytovatel se zavazuje ke splnění služby (sestavení a zaslání jídelníčku) do 14 dnů ode Obdržení platby za objednávku. Lhůta může být po předchozí domluvě mezi smluvními stranami ujednána i odlišně.
- Rizika související s poskytovanou službou
- Poskytovatel nenese odpovědnost za vzniklé komplikace, které mohou vzniknou nesprávným uvedením zdravotního stavu objednavatelem.
- Pokud nebude docházet ze strany objednavatele k důslednému dodržování jídelníčku, který mu poskytovatel sestaví, tak ze strany poskytovatele není zaručena jeho efektivita a požadovaný výsledek.
- reklamace
- U poskytovatele lze v souladu s ustanoveními § 2099 a násl. Zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, reklamovat pouze vady služeb, které poskytovatel poskytuje. Reklamaci služeb poskytovaných poskytovatelem lze kdykoli uplatnit na adrese poskytovatele do dvou let od provedení služby.
- Reklamaci podává objednavatel na e-mailové adrese fefy@fefynutrition.cz, a to do tří dnů od zjištění chybného zpracování jídelníčku. Výši případné kompenzace určuje pouze poskytovatel.
- Reklamační lhůta poskytnuté služby je nejpozději 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel s objednavatelem nedohodne na delší lhůtě.
- závĚrečná ustanovení
- Objednavatel dále potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a s jejich souhlasem souhlasí.
- Pokud vztah založený objednávkou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky objednávky či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
- Objednávka včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
- Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Lipovec 238, 679 15 Lipovec, adresa elektronické pošty fefy@fefynutrition.cz, telefon +420 776 223 066.
- Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 10. 1. 2021.
V Lipovci dne 10. 1. 2021